logo
Vali periood
Otsi kaardilt
Menüü

Kultuurisündmuste piletihinnad on tõusuteel

Piletilevi käesoleva aasta esimese seitsme kuu statistika näitab, et keskmine Piletilevi kaudu müüdud kultuurisündmuse piletihind on aastataguse ajaga võrreldes kasvanud 13%. Hoolimata tavapärasest jahedamast ilmast on 3% kasvanud ka piletite müügiarv.


Piletilevi juhataja Jaanus Beilmanni sõnul on kultuurisündmuste hinnatõus olnud kõrgem keskmise kuupalga kasvust. “Tundub, et sel aastal on inimesed valmis kultuuri- ja meelelahutussüdmustele rohkem kulutama. Lisandunud on ka uusi eelmise aastaga võrreldes kallima piletihinnaga üritusi nagu näiteks Weekend Festival Baltic,” rääkis Beilmann.


Samas ei ole Beilmanni sõnul kõrgemad piletihinnad kultuurisõpru peletanud ja piletimüük on isegi kasvanud. “Kokku on Piletilevi kaudu tänavu müüdud 601 073 kultuurisündmuse piletit, mis on 3% rohkem kui möödunud aasta samal perioodil. Konkurents kultuuri- ja meelelahutussündmuste maastikul on tihenenud. Kui eelmisel aastal toimus näiteks juunis ja juulis sündmusi kokku 1858, siis tänavu juba 2097,” rääkis Beilmann.


Beilmanni sõnul näitab head kasvutrendi mobiilsete seadmete kaudu piletite soetamine. “Kui 2014. aasta juunis osteti mobiilselt 1133 piletit, siis tänavu juba 4262. See on aastaga pea neljakordne kasv,” rääkis Beilmann.


Piletilevi müügisüsteemi ja veebilahenduste kaudu müüdi 2014. aastal Balti riikides ja Valgevenes 2,5 miljonit piletit.


Piletilevi on Eesti suurim piletite müügivõrk, mis tegutseb aastast 1997. Piletilevil on üle Eesti 170 müügipunkti. Lätis tegutsetakse nime Bilesu Serviss, Leedus brändi Bilietu Pasaulis ja Valgevenes bileti.by nime all. Üheskoos  moodustavad kolm ettevõtet Baltimaade suurima piletihaldusettevõtte, millel on üle 550 müügipunkti. Kõik eelnimetatud ettevõtted kuuluvad Eestis registreeritud ettevõttele Baltic Ticket Holdings AS.

Sinu otsing ei andnud tulemust.
Laadimine...
Lae uuesti