Töötame välja kõige optimaalsema strateegia teie reklaamikampaania jaoks
2.Reklaambännerid
Koostame teie sündmuse
jaoks 14
reklaambännerit
3.Seadistus
Reklaam saab seadistatud professionaalselt, kampaania eesmärke silmas pidades
4.Kuvamine
Bännereid näidatakse internetis väga ulatuslikult
5.Müük
Läbi bännerreklaami ostetakse teie sündmuse pileteid
Kellele usaldada oma sündmuse reklaamimine?
Iseseisvalt - Nõuab aega ja raha, et omandada teadmised ja kogemused. Tulemused on keskmised või kehvemad.
Reklaamifirma - Hea tulemus tänu internetis reklaamimise kogemusele, kuid kõrged teenustasud.
Piletilevi - Pikaajaline sündmuste internetis reklaamimise kogemus ja kliendibaasi olemasolu tagavad hea tulemuse.
Kus teie reklaami näidatakse?
Teie reklaam jõuab sihtrühmani kõikidel populaarsetel kohalikel ja välismaistel veebilehtedel, kes teevad koostööd Google’ga.
Kanname hoolt selle eest, et teie sündmus
oleks nähtav kõikjal!
Näited võimalikest veebilehtedest:
www.okidoki.ee
www.ohtuleht.ee
www.vecherka.ee
www.mobile.de
www.youtube.com
www.buduaar.ee
www.postimees.ee
www.adme.ru
www.ebay.com
* Reklaami näitamine veebilehtedel ei ole garanteeritud ja
sõltub konkreetse lehe poliitikast
Üle 100 miljoni muu lehe,
mida teie kliendid külastavad!
Milliste sündmuste jaoks Google AdWords sobib?
FESTIVALID Google AdWords suure reklaamikampaania osana
Suurtel festivaliüritustel sobib Google AdWords üheks reklaamikampaania osaks. AdWords kogub kokku publiku, kes on juba üles soojendatud teiste reklaamikanalite poolt, ja viib nad pileti ostuni. Lisaks aitab viia info soodsalt laiemale tarbijaskonnale, kelleni teised kanalid veel jõudnud ei ole.
POPSTAARIDE KONTSERDID Google AdWords on sageli teistest reklaamidest tõhusam
Tuntud staaride kontsertide reklaam Google AdWordsi kaudu aitab jõuda iga fännini. Sageli otsustab korraldaja suurendada reklaami eelarvet internetireklaami jaoks ja vähendada reklaami televisioonis, raadios ja tänavatel.
KLASSIKALISE MUUSIKA KONTSERDID
Klassikalise muusika suund, nagu ka teised, vajab head reklaamitoetust. Google AdWords on optimaalne lahendus, et näidata teie üritust õigele sihtrühmale.
TEATRIETENDUSED
Suur osa teatripublikut saab teie sündmusest teada interneti kaudu. Teatrist huvitatud inimesed näevad infot teie sündmuse kohta kõigil veebilehtedel, mida nad külastavad. Võimalik kasutada sihtrühmana Piletilevi teatrikategooriat külastanuid!
LASTEÜRITUSED
Google AdWords aitab hästi müüa pileteid muinasjuttudele, lasteetendustele ja erinevatele showdele.
SPORDIÜRITUSED
Sport on päevast päeva üha populaarsem! Google AdWords aitab sihtrühma kokku koguda ja teie spordiüritusele kutsuda.
KLUBIÜRITUSED
Noored liiguvad internetis! Meil on võimalik püüda sihtkasutajaid nende külastatavatel veebilehtedel ning tuletada neile õigeaegselt meelde kontserti ja esinejat.
Kasutage Google AdWordsi:
ÜKS KONTSERT
Google AdWords sobib ideaalselt ühe ürituse reklaamimiseks. Google AdWords näitab infot teie sündmuse kohta kümnetele tuhandetele internetikasutajatele.
KORDUSKONTSERDID Google AdWords jätab teie publiku meelde
Promootorid korraldavad sageli kontserte, mis korduvad igal aastal või omavad sama sihtrühma. Tehes reklaami Google AdWordsis, kogume korraldaja jaoks kontserdi publiku kokku ning kasutame andmeid aasta pärast järgmisel üritusel. Selle tulemusena algab järgmise kontserdi piletite müük hästi, pileteid müüakse kiiremini ja reklaamieelarves hoitakse kokku.
KONTSERTTURNEE MITMES RIIGIS
Sageli viivad korraldajad läbi turnee Balti riikides. Google AdWordsi abil saab tõhusalt reklaamida erinevates piirkondades. Näiteks müüakse 80–100% etenduse piletitest enam kui 20 Eesti, Läti ja Leedu linnas. Reklaamikampaaniat juhitakse Eestist.
Google AdWordsi paketid
NB! „Vaba pakett“
Kontsertini on jäänud vähem kui 10 päeva ?
Või soovite rohkem reklaami kui 640+ km?
Siis tellige „Vaba pakett“ ja me leiame teile parima lahenduse.
Minimaalne klikkide arv teie reklaamil ja sellele ümbersuunamisi veebilehel.
Väljapanek
Teie reklaami minimaalne vaatamiste arv.
Reklaambännerid
Saate 14 erinevas formaadis reklaambännerit, kuvamiseks erinevatel veebilehtedel.
Statistilised JPG reklaambännerid
Kõige levinum reklaambänneri tüüp internetis. Kasutavad paljud reklaamijad.
Dünaamilised HTML5 reklaambännerid
Uus reklaambänneriformaat, mida hakati kasutama 2013. aastal. Selle põhiomadus on liikuv pilt, mis meelitab rohkem tähelepanu ja seega saab rohkem klikke.
TEXT + (algformaat)
Tekstreklaami vorming, mis jaotub veebilehtedele „oma“ tekstina, nii et klient ei saa arugi, et tegemist on reklaamiga. Nende välimus sõltub veebilehe disainist, millel need asuvad.
YOUTUBE’i reklaam (video) *
AdWords võimaldab luua teie videoklippide jaoks tõhusa reklaamikampaania. Reklaam pannakse YouTube’i ja partnerite veebilehtedele, kus on video jaoks ruumi. See on videoseade videoklipi alguses, keskel või lõpus. * Selle loomiseks on vajalik valmisvideoklipp. Kui seda ei ole, siis kasutatakse videoreklaami eelarvet reklaambännerite jaoks.
Isiklikud reklaambännerid
Võite anda oma reklaambännerid. Allahindlus esimese ja teise paketi jaoks on 10 eurot ja kolmandale 45 eurot. Samuti laieneb see soodustus sama kontserdi kordustellimusele.
Mitu kontserti samal ajal
Kui teol on rohkem kui üks üritus, valige vaba pakett ja sisestage kommentaari lahtrisse oma soovid. Meie teeme teile parima pakkumise.
Tellides Google AdWordsi reklaami, saate järgmise:
Hea müügitõuge oma üritusele
Teie ürituse reklaamide kuvamine kogu turul
Aruanne tehtud tööst
Näete, kuidas teie pileteid müüakse
Laadige alla tellimuse vorm ja saatke see oma projektijuhile Piletilevisse